jueves, 16 de octubre de 2008

Resident Evil : Degeneration

A finales de año nos llegará una nueva película de Resident Evil, (presumiblemente no creo que se estrene en cines y aterrizará directamente en Dvd - Blu Ray), esta vez toda en CGI, con revolucionarios efectos visuales y una línea argumental totalmente nueva.

La película arrancará 7 años después de la primera Resident Evil, y tras la disolución de Umbrella, así, nos encontraremos a Claire Redfield, camino de un aeropuerto donde el horror empezará a ceger forma con una nueva invasión zombie de origen desconocido. Pero contará con la ayuda de Leon S. Kennedy (protagonista del gran juego para Ps2 y Pc: Resident Evil 4).

Veremos que nos ofrece, ya que soy un gran seguidor de la saga, y al menos el nuevo trailer que se ha podido ver pinta bastante bién.



Saludos !!

2 comentarios:

Sara dijo...

He de reconéixer que Resident Evil no és sant de la meva devoció. Vaig veure la primera pel.lícula, però l'excés de "gore" en l'ambient decadent que creaven les bestioles de torn em repel.lia. Em fa fàstic, què vols que et digui. Aquesta versió animada sembla molt bona (els efectes CGI han arribat a un gran grau de perfecció avui en dia), però sento no poder compartir el teu entusiasme pel seu adveniment. Sorry...

Radix dijo...

Bé, que hi farem !! Jejejeje

Jo he sigut un fan dels jocs de la Playstation en el seu moment eran de lo millor.... llavors les 3 pelis que han surtit estaven prou bé, entretingudes i com dius amb un alt porcentatge de "gore", pero es com ha de ser, ja que es una adaptació... (inclús crec que en els jocs hi ha més violéncia concentrada)
Aquesta l'espero amb impaciència, i ojalà surti en DVD o Blu Ray aviat.

Salutacions!!