martes, 24 de junio de 2008

Garo -La Bestia de la Noche Blanca- Parte I

Bueno, por fin a llegado el especial de televisión que se realizó al finalizar las dos temporadas completas de la maravillosa serie: GARO.

Y es que la serie es una joya para descubrir aún para muchos.... tiene todo lo que podemos pedir los fans del genero Tokusatsu: Fantasía, luchas, efectos especiales, algo de romance, una banda sonora excelente y una trama perfectamente plasmada en lo que serian los 25 episodios totales.

Los que tengáis el pack con las 2 Temporadas, os preguntaréis, porqué pone 26 episodios totales?, bueno, el último llamado "Sonrisa" es un primer especial de TV (poco atractivo para mi gusto) que reflejaba el mundo de Kaoru, con todos sus personajes, a través de un sueño, en una especie de teatro. Como curiosidad ese episodio 26 está bien, pero personalmente no me gusta.

Centrémonos en lo que sería el verdadero especial de GARO, este doble capítulo, ahora de 45 minutos cada uno, llamado "La Bestia de la Noche Blanca". Ojo, aviso que hay muchos SPOILERS !!

El primer episodio empieza frenético y enseguida ya nos encontramos a un primer y
nuevo"horror" llamado Spider, que se ha apoderado de una joven y quiere atacar a una niña llamada Rin, pero nuestro héroe Kouga la protege, aunque el horror vaya a por él lanzándole tela de araña para atraparlo y con una curiosa transformación de sus ojos en manos (geniales de nuevo los efectos especiales).

En ese momento el Caballero dorado, conocerá que la niña la estaba buscando a él precisamente, ya que tiene un mensaje del difunto monje Amon.
Ese mensaje tiene como objetivo una misión: Salvar a Jabi, una antigua amiga íntima de Kouga que éste creía muerta (si habéis visto la serie, recordar que la vemos morir a manos de Kodama).

A partir de entonces, Kouga y Rin se adentrarán juntos a la búsqueda de Jabi y es aquí donde conoceremos a un nuevo personaje, llamado Tsubasa, él es el Caballero de la Noche Blanca.
En un principio y como no, se enfrentará a Kouga porqué es el guardián del bosque por donde se adentran... pero es un aliado no un enemigo.
También aparecerá Zero, pero todo el trabajo sucio lo realizará Garo, para poder rescatar y reencontrarse con su apreciada amiga de infancia.
Y un nuevo y poderoso horror llamado Legules también hace aparición para continuar con sus planes maléficos en la segunda parte del especial.

Todo esto y más es lo que da el primer episodio especial de Garo. Sigue la estela de la serie aunque puede incluso mejorarla con nuevos personajes y si cabe unos efectos especiales mejores.
No os lo perdáis ya que merece mucho la pena su visionado.

Mañana seguiré detallando el segundo episodio.

Saludos !!

8 comentarios:

Sara dijo...

Kshshshsh! L'has trobat??? Jo l'he hagut de comprar per internet! i encara l'espero!

Radix dijo...

SIIII, el vaig trobar el dissabte al Media Markt de Mataró Park, i n'hi havia unaltre mes.... te'l podía agafar per tu, pero ja sabia que l'havies demanat per internet.

En general, es un gran especial de televisió, molt bó!!
Gran retorn de la Jabi !!!

Salut!

Sara dijo...

Per fi l'he vist! I ara, el promès és deute (un deute ben agradable, per cert).

Doncs si la sèrie m'agrada, la minisèrie també, i molt. He vist moltes menys falles, com si estigués més ben cuidada. La veterania dels actors és ben evident, i això fa molt.

D'aquesta primera part, destacaria:

- Com punyetes s'ho ha fet la Jabi per conservar el cos íntegre, quan el vam veure fer-se fosfatina?

- En Koga continua essent el mateix tio antipàtic de sempre. És que no canvia! (Veure comentaris al segon episodi). I és cert el que diu en Tsubasa: va per lliure i a la resta del món que la bombin! Però que guapo que és, el tio!

- La veu d'en Tsubasa és archiconeguda, oi? :-D :-D :-D

- Comprenc l'emprenyamenta d'en Tsubasa: tothom sembla passar per damunt d'ell, el pobre. No li foten cas, quan ell és el guardià de Kantai.

- A la versió original, Rin té una veu i una actitut insuportable. La versió doblada està mooooolt suavitzada. (En general, i això també val per a la sèrie, les traduccions utilitzen vocabulari més suau. Ho dic per les traduccions subtitulades que he vist en altres idiomes. No tinc raó per a dubtar gaire d'aquestes traduccions: l'utilització a la versió original de pronoms personals com ore i omae fins i tot amb perfectes desconeguts, l'absència del tractament que ha d'acompanyar els noms de persona en general delata que no es tracta d'un vocabulari suau, precisament. Shinjirarenai!).

- Moments emotius notables: els records de la infantesa d'en Koga; el despertar de la Jabi; la lluita de la Rin contra la seva por (pobrissona!); la cara d'en Koga quan veu què ha passat amb el quadre de la Kaoru (quasi l'he sentit esquinçar-se el cor!)

Continuarà...al segon episodi.

Radix dijo...

Gràcies Mitra per comentar l'especial!
Veig que també t'agradat.

La Jabi, es normal que la ressuscitessin, dona molt de joc en aquest especial. I la vaig veure molt mes guapa!!
En Koga no cambiarà mai, es aixís :D
En Tsubasa, es un guapet poc aprofitat, podría haver donat molt mes joc.
La Rin, haig de reconéixer que m'encanta el seu paper.

Salutacions!!

Sara dijo...

Que és normal que resucitéssin la Jabi? Podrien haver-la mort d'una manera que permetés aquesta resurrecció, i no com ho van fer. Per a mi, això és una falla argumental garrafal. Si está més guapa o no, això ja t'ho deixo jutjar a tu :-)

Tens raó pel que fa a Tsubasa, està poc aprofitat, però és que la peli tampoc no és tan llarga, i ell no és el prota, i el "dolent" de torn necessitava el seu espai. I sí, també és guapo.

See you, guapi.

Mitra

Radix dijo...

Per a mi tampoc va ser una mort massa explicita, la de la Jabi, vull dir que no es va veure el cos inert o algo així, simplement jo ho vaig entendre com una transportació de les partícules que van anar a parar al ditxós arbre.(Una mica de SCFI, pero bé, perqué no pot ser?..)

Si l'haguessin matat, tenía que ser mes espectacular i per aixó vaig suposar que tornaria a sortir.

I SI, está molt guapa, sobretot quan la rescata en Koga, tota plena de fulles!! Aiiiiiii

Aveure si acabaré fent un club de fans de la JABI !!!

Salutacions!

Sara dijo...

No està malament la teoria de la teletransportació . No entenc com no se m'hauria acudit a mi, una fan de Star Trek...potser perquè no acabava de trobar la relació entre el món dels horrors i el de les naus espacials.

Si l'haguessin matat, tenía que ser mes espectacular i per aixó vaig suposar que tornaria a sortir.

Vas suposar que tornaria a sortir? Jo em pensava que una mort així de brutal tenia l'objectiu de deixar ben clar que hi havia hagut una mort i, com a tal, havia de causar impacte.

I SI, está molt guapa, sobretot quan la rescata en Koga, tota plena de fulles!! Aiiiiiii

Noi, sento que t'hagin passat al davant. Ja veus que en Koga li ha cedit la seva gabardina i tot per tapar-se, i això que ell està penjat per una altra. Però tu tampoc tens gaires possibilitats, reiet, perquè sembla evident que ella continua pensant amb en Koga: la seva veu era l'única que podia fer-la tornar, imagina't! Pobrissó meu!

Ànims, Radix, el món no s'acaba amb la Jabi ;-)

Anónimo dijo...

preberite celoten blog, kar dober